Ermal Fejzullahu feat.Gena - Ajo teksti

[ Gena ]
I thuaj asaj më mungon, e pij që të t'harroj
Dhe kur dehem prap më vjen ajo që dhimbjen ma shkaktoj

[ Ermal Fejzullahu ]
Vllau im as un nuk jam rehat edhe pse më sheh të lumtur
Vujtjen tënde shum mir e kuptoj ajo me ka bër mua të humbur




[ Gena ]
Po e shtrojm e po pijm sonte, veq per qefin ton
Thon e mira do te vij edhe pse shum von

[ Refren ]
Sa lot kam derdhur nisja kenges
Le ta degjoj kudo qe tjet
Ndoshta kto vargje do ta bindin
Se mka vra e mka lene vet

[ Ermal Fejzullahu ]
Ajo nuk më do më ka braktis e shum më lëndoj
Ishte nat kur më tha shko më harro mes nesh çdo gjë mbaroj

[ Gena ]
Vllau im as un nuk jam rehat edhe pse më sheh të lumtur
Vujtjen tënde shum mir e kuptoj ajo me ka bër mua të humbur

[ Ermal Fejzullahu ]
Po e shtrojm e po pijm sonte, veq per qefin ton
Thon e mira do te vij edhe pse shum von

[ Refren ]

Sa lot kam derdhur nisja kenges
Le ta degjoj kudo qe tjet
Ndoshta kto vargje do ta bindin
Se mka vra e mka lene vet